tirsdag den 17. maj 2011

Læs endelig ...



Når der er nætter hvor jeg sover dårligt sætter jeg ekstra meget pris på en god bog ... denne blev jeg næsten færdig med i nat mellem kl. 2 og 3 ... og læste den færdig ved 6 tiden i morges.
I dag har jeg reserveret fortsættelsen, og håber snart jeg får den, kan næsten ikke vente.

"Roman om en kvinde, der i første halvdel af 1900-tallet forsøger at forbinde et liv som kunstner med den traditionelle islandske husmoderrolle. Karitas har svært ved at udleve sine kunstneriske ambitioner efter hun bliver gift og bosat på en gård i ødemarken. En roman, hvor psykologi og naturskildring går i ét."

Læs den - kan jeg kun sige ...

2 kommentarer:

  1. Tak for anbefalingen. Den vil jeg helt sikkert læse ved lejlighed. Næste bog jeg skal i gang med er Havets Katedral af Ildefonso Falcones, har du læst den?

    Og så fandt jeg også dig her. Hyggeligt. Jeg har lagt mig til som følger og du er også velkommen hos mig, hvis du har tid og lyst! :)

    SvarSlet
  2. Det vil gøre ... glæder mig til at se ind til dig!

    Ja, jeg har netop afsluttet Havets Katedral som lydbog, og er skrevet op til fortsættelsen.

    Jeg kører meget og det er bare så dejligt at have nogle gode "bøger" med sig i bilen.
    Jeg benytter også lydbøger hvis jeg ikke kan sove ...

    SvarSlet