fredag den 22. juli 2011

Hvad sker der ...

Hvad sker der i hovedet på de mennesker, der begår sådanne forbrydelser, som vi i dag hører og ser i radio og TV ...

Jeg sætter stor pris på at leve i et land med frihed og ytringsfrihed, og jeg tror at ALLE misunder os vores lille smørhul.
Jeg forstår at man ind imllem protesterer, eller demonstrerer mod dette og hint, men at begå forbrydelser, der rammer helt uskyldige mennesker, eller mennesker, der udfører et job vi har valgt dem til at gøre, kan jeg ikke forstå.
Jeg håber aldrig det sker igen ... men det er vist desværre utopi.

1 kommentar:

  1. At besidde den ondskab må være tegn på et menneske der mentalt har det meget svært Pia, at være i besiddelse af så meget had, må være sidste trin før magtesløshed.
    I kærlige tanker, god weekend.

    SvarSlet