søndag den 11. september 2011

Fantastiske papirklip

Jeg deltog på en kunsttur til Silkeborg i går, vi besøgte bl.a. Kunstmuseet Silkeborg Bad.

Der var nogle fine udstillinger, mest betaget var jeg af nogle papirklip, udført af en kunstner ved navn Tanja K Jensen ... de var helt fantastisk flotte og farverige, og der kunne findes masser af dyr og planter og meget mere ...
De var lavet med disse små afstandspuder, som jeg selv har købt i Panduro Hobby, hvilket gav en tredimensionel virkning.

Jeg prøvede at fotografere, men det blev ikke godt, så prøv at oplev hendes collager ved at google ...

En anden figur stod i parken og nød solen ...



Et besøg på Museum Jorn, er altid godt, hans farver og den naivitet der er i hans billeder gør altid mig i godt humør ...


En anden, der kan gøre mig glad er hende her ... og der var jeg i dag, så det har været en dejlig weekend


1 kommentar:

  1. Dejlig blanding. Silkeborg Bad er altid skøn at besøge. Bare omgivelserne er det hele værd.

    Og den lille filmstjerne med solbriller er da ikke til at stå for.

    SvarSlet