tirsdag den 8. november 2011

Opmuntring ...



Denne søde buket kom Lone med i går aftes, da hun hørte jeg havde fået lungebetændelse ...
så jeg følte straks at jeg fik det meget bedre.

Det har været rigtig træls, jeg skulle begynde job sidste mandag og bliver syg om natten, så med panodil mm. holdt jeg den gående. Først i går kom jeg til lægen og nu ligger jeg her, på sofaen.

Jeg har ikke strikket, ikke læst en linje i min bog og bare været syg og træt, læs: selvmedlidenhed af Kl.1.
Nu får jeg antibiotika og kan mærke bedring ... og så er det hyggeligt at læse blogindlæg for flere dage, blive inspireret, og drømme om både julenisser og strikkede huer ...

Trods alt, det var dejligt at komme i gang med arbejde, jeg kan mærke at der er lige mig og jeg kan li´ mine kolleger. Der er en travlt og lidt hektisk og meget spændende atmosfære, så jeg glæder mig til komme tilbage med nye kræfter, senere på ugen forhåbentlig.

3 kommentarer: