torsdag den 26. januar 2012

Det lytter jeg til i bilen ...



"En fortælling om hr Roos"

Egentlig kom denne MP3 med hjem af en fejltagelse, det skulle gå stærkt, og bibliotekets mærkat dækkede lidt af forfatternavnet, så jeg troede jo det var Jo Nesbø ...
Det var det ikke, men jeg havde ikke andet at høre i bilen, og ret hurtigt blev jeg grebet af denne kedelige mand, hr. Roos, samt kriminalbetjent Barbarotti.

Det er tredje bind men jeg tror blot at det er Barbarotti der danner serien ... de foregående kommer nok med hjem en anden gang.

Det er ellers længe siden jeg har været fanget af en god bog, nogle har jeg lagt fra mig og andre har læst og bare tænkt, Nå ja, den blev altså ikke bedre, ærgerligt.



Sidst var det "Den iranske gartner" af Bjarne Reuter, den var lidt morsom, men langtrukken, jeg tror ikke jeg havde læst den til ende som bog, men som lydbog er det tit nemmere at komme igennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar