onsdag den 14. marts 2012

bordelmutter ...

Jeg har hørt Karen Thisted i aften ...
En aften med megen latter, men også mange tanker og helt klar en god snak efterfølgende, med de herlige piger jeg var sammen med.
Jeg vil ikke gøre mig til dommer over bordeller, kvinder, der sælger deres krop mm., men jeg synes, det er så hamrende irriterende igen at opleve at både blad journalister og TV manipulerer med os. Karen Thisted, som selv er journalist, har end ikke indflydelse på klip og spots ... fortæller også om, hvordan den kulørte presse, kan få et "dumt" billede til at fremstå, som om både hun og Suzanne Brøgger er helt stive af druk, uden at have rørt en dråbe.
Jeg kan så spørge mig selv om, hvorfor det så er den kanal de arbejder for, igen. Begge kvinderne og deres program blev så populære, så de kunne måske også vises på andre mere seriøse kanaler, eller findes de overhovedet ?
Vi hørte om mange sjove oplevelser, så måske vil jeg i denne omgang se de udsendelser, der kommer. Det er snart weekend, er det ikke dejligt ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar