søndag den 1. april 2012

Søndags sysler ...

Det blev rigtigt aprilsvejr i dag, så have projekterne blev droppet, men her er bagt, gjort rent og vasket så jeg ikke skal bruge tid på dét, i påsken.

Jeg fik min forsøgs-tunika færdig, har fundet noget lækkert silke i skuffen, men ville lige forsøge mig med mønster og str. først, jeg havde så også en billig rest fra Stil og stof ...


Jeg tror måske, lige ærme vidden skal holdes lidt ind. Jeg måtte bruge satin-kantebånd i hals og ærme, for jeg brugte simpelt hen HELE stofstykket, så de falder ikke så godt. Måske bliver de lidt "blødere" efter vask, det er længe siden jeg har syet med kantebånd ...

Jeg har også hæklet endnu flere ugler i dag ... størrelsen er perfekt nu, med endnu mindre hækle nål, men de er ikke monteret med fjer og øjne og næb endnu, så de vises senere.

Det har været en dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar