tirsdag den 10. juli 2012

Netop lyttet til ...

Sonate til Miriam - Olsson, Linda

En smuk fortælling om sorg, smerte og svære valg - fyldt med musik, kærlighed og forløsende ord.


Og nu læser jeg "Alt dette og himlen med" 

Dramatisk kærlighedsroman om en ung engelsk/fransk guvernantes liv i Paris i 1840'erne indtil en tragedie i huset brat afbryder det. Hun må rejse til USA, hvor hun senere finder lykken. 

Jeg har arvet den for mange år siden og det er en af de få romaner jeg læser flere gange.


Det ser ud til at jeg er sluppet af med de væmmelige dræbersnegle, jeg har ikke set dem i mange dage, dejligt, og i dag er hækken klippet MEGET, ih, hvor er her meget lys i haven nu, så jeg har lige været på havevandring og bare nydt det dejlige aftenvejr, solen og blomsterne.



1 kommentar:

  1. Tak for inspiration til bøger.

    Det var en skøn aften i går. Lige til havevandring:)

    SvarSlet