søndag den 29. juli 2012

Regnsvejs søndag ...

Endnu er sommerkjole er færdig, det bliver dog ikke i dag den skal luftes, det siler ned udenfor, så mon ikke det bliver til  en dag ved symaskinen, eller med strikkepindene og min lydbog.
Jeg lytter til Chr. Jungersens "Du forsvinder"


og i bilen hører jeg Brobyggerne af Jan Guillou

Kjolen er slå om, med 3/4 ærmer, og for sjov er den bundet med rosa bånd i siden ... og her blev mit mærke sat i nakken, det er rimelig diskret så bare en detalje



Og så har jeg strikket en lille undertrøje/vest til den lille ny der kommer, i garn af mælkefiber, det skulle være helt fri for fnuller, der kan irritere i næse og mund, på sådan en lille én. Det er super blødt og dejligt ...


Hav en dejlig søndag ... jeg ser frem til en middagsinvitation med gode venner ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar