søndag den 19. august 2012

Begavet ...

I går havde jeg besøg af 3 gode veninder, som jeg har kendt i snart 25 år. Vi ses flere gange om året, og ved jo altid hvor hinanden er.
Når vi ses, plejer vi at "se lidt kulturelt" og ellers spise og sludre, høre om hinandens glæder og sorger, bekymringer og fritid, ja, vi kender hinanden rigtig godt.

I går startede vi hos Den Franske Oase, derefter gik vi på Trapholt, hvor vi bl.a. så fotoudstillingen: 100 steder at se før de forsvinder

... og gaver fik jeg helt uden anledning, en hvid orkide, som jeg er så glad for


Et duftlys, som blev tændt i aftes, så jeg nød at sidde på terrassen, med levende lys og en god bog


Og en halskæde, den er stikket og vejer ingengenting, den kom på straks, og er rigtig smart, mon jeg kan bestille en til ? Jeg ved de kommer til salg på et julemarked ...


Og en magnet wire til postkort og fotos ... den har jeg længe ønsket mig, men ikke kunnet finde, den er smart og ikke pladskrævende, her blot fotograferet op ad en skabsdør


Nu vil jeg i haven, græsset skal slås, inden vi rammer de 30 grader - God søndag !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar