tirsdag den 18. december 2012

Håndledsvarmere ...

Så kom de også af pindende, håndledsvarmerne til kollega.
Hurtigt færdige, for mens jeg passede børnebørn i sidste uge var den ene sløj og lå på sofaen og her skulle mormor også helt være hele tiden.
Heldigvis kunne vi se tegnefilm eller læse højt samtidig, ren hygge.


Der var mange ender at hæfte ...


Så blev her fabrikeret flere hjerter til brug som værtindegave, dette sæt skulle være afleveret i går, men jeg måtte aflyse, barnebarnet har smittet mig med maveonde ...


så i nat blev jeg færdig med at lytte til


en fin bog, om en ung kvindes forhold til en ældre mand ...

Dejligt når andre anmelder bøger her i blogverdenen, så har jeg noget at gå efter.
Nu har jeg lige hentet 
"De frie kvinders klub" af Elsebeth Egholm, ikke fordi jeg er særlig begejstret for hende, men den får en chance.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar