torsdag den 31. januar 2013

Både godt og skidt ...

I bilen har jeg lyttet til Fidalis vej, som fortæller om  en verdensdel jeg kun kender meget lidt til ...
Bogen er spændende, meget interessant og til tider meget barsk. Jeg anbefaler den varmt.

Nick kommer ind i den indiske del af Khasmir, hvor han møder den smukke Aysha i en idyllisk landsby. Her bliver han konfronteret med splittelsen mellem islam og vesten.

Hjemme lyttede jeg til Overklasseliv, den var en af de fire bøger man kunne downloade fra dr.dk
i december måned. 
Hvad forfatteren vil med bogen og hvorfor dr.dk vælger denne bog som "gave" til lytterne, har jeg ikke fattet. 

Jeg synes både den er kedelig og smålig, er forfatteren måske jaloux over ikke at være en del af overklassen  ?


Så ingen anbefaling herfra ...

2 kommentarer:

  1. Uh, hvor kan jeg være misundelig på alle de bøger du får hørt :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er dejligt. Desværre har jeg ikke noget til turen i morgen ...

    SvarSlet