lørdag den 16. marts 2013

Nyt tøj ...

Åh, det er længe siden jeg har kunnet lave et krea indlæg, jeg får slet ikke tid til at være kreativ, det blir kun til en strikkepind eller en enkelt hækleomgang i ny og næ.

Til gengæld har jeg været afsted på foto session en lørdag med modelfoto, 14 fotografer og 8 modeller, jeg kom hjem med ca. 250 foto, og når jeg er færdig med at sortere, tror jeg der er 5-10 tilbage.
En weekend med croquis tegning gav ca. 50 skitser, hvoraf kun 5-10 gemmes.
Godt at smide-bort-raten ikke er lige så høj ved de andre krea ting, jeg beskæftiger mig med.

En nederdel har dog set dagens lys for kort tid siden, og den blev lige som jeg gerne ville ha´ den i første omgang.


Jeg ville undgå indsnit på forstykket, jeg ville gerne have nogle pyntesømme så jeg tegnede, klippede og satte mønsterdele sammen, og den passede ...

 
Sort er ikke det nemmeste at få gode billeder af.
 
Hjemme har jeg nydt synet af denne smukke buket, i mer´ end en hel uge.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar