tirsdag den 23. april 2013

Mormors Meritter ...

med den titel på en bog, måtte jeg læse ...
 
 
Denne fortæller om Gutte, om datteren, barnebarnet og såmænd også oldebarnet, den er både sød og underfundig, fortæller om det lidt småborgerlige liv fra Als over Fyn til København.
Forfatteren er Runa Kæhler.
 
Jeg glædede mig til aftenlæsning med sådan en god bog, jeg synes kun jeg har tid til at læse, når jeg er kommet i seng.
Derfor er jeg så glad for lydbøger i bilen, eller til hus-og havearbejdet, og lige nu lytter jeg til
 
Sønden for Grænsen, vesten for Månen, af Haruki Murakami
 
 
På en sanselig måde kredser bogen om kærlighedens og erotikkens væsen, om at fastholde og give slip, og om de fatale valg, der afgør menneskets liv.
 
Den er utrolig fængslende og jeg har allerede lånt en ny, af samme forfatter, han skriver fantastisk.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar