mandag den 20. maj 2013

Travl og dejlig Pinse er ved at være slut ...

Vejret har været fint til have arbejde, og her skulle være fint til Pinse ...

 

 
 
I går fik jeg nemlig besøg af tre dejlige kvinder, som jeg har kendt og rejst med gennem maaaange år, så snakken gik livligt.
 
De kom med dejlige gaver til mig,
En fin æske med te-kop og dejlig te ...
 
 
Super fugtgivende creme til min altid fugttrængende hud ...
 
 
En flot frø af keramik, på en blomsterpind - hvad mon der sker, hvis jeg kysser frøen ?

 
Frokosten havde jeg set hos min datter og hun stod for desserten, med nøddebunde,  rabarber og citronfromage. Pyntet med hvid chokolade, uhm ... Tak Tina !
 
 
I dag var det atter havearbejde, så nu er jeg helt færdig, i mer´ en en forstand.
 

1 kommentar:

  1. Det ser ud til at have været en dejlig pinse. Og lige til udendørs nydning :)

    SvarSlet