mandag den 10. juni 2013

Min nye hyggekrog ...

Jeg har sådan savnet et sted i min have, hvor solen skinner når det er blevet spisetid ... altså til kl. er syv, halv otte eller mer´. På min terrasse er der dejligt, desværre kun i dagtimerne.

Selvfølgelig kunne jeg sidde her,
 
 
hvor et barnebarn har sat sig med dukken.
Jeg sidder der ofte, men det er lige ud til min indkørsel og dermed ikke særlig ugenert ...
Men her, ved min ene gavl, er der sol, til solen forsvinder, her er varme fra muren, som solen har bagt på lige fra middagstid.
 
 
Et gammelt havebord, et par hengemte havestole, nye vattæpper, lidt blomster og et par hurricanes til levende lys - hvorfor har jeg aldrig tænkt på det før ?
 
 

3 kommentarer:

  1. Det er dejligt med aftensolen. Sikke et hyggeligt sted, du har fundet dig.

    SvarSlet
  2. Det ser så fint ud... glæder mig til at teste det :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har også nyde det, de seneste dage ... nu er det måske slut i denne omgang.
    Tina, du kommer bare og tester.

    SvarSlet