torsdag den 19. september 2013

ØV - Ingen hue i denne omgang ...

Huen til Sigurd blev desværre alt for lille, enten er størrelsen for lille, eller også er det fordi jeg i den første halvdel fik strammet garnet, når jeg strikker med flere farver ... midtvejs fik jeg styr på det, men det var ikke tids nok.

Så her ligger garnet og venter på, at jeg tager fat igen - det er vist hverken garn eller projekter, jeg mangler lige for tiden.

Det er nu det andet strikke projekt, der er mislykket indenfor den sidste tid, forhåbentlig ikke en stime ...

3 kommentarer:

  1. 3 gang er lykkens gang... så næste strikkeprojekt bliver en succes :o)

    SvarSlet
  2. Ja det håber jeg virkelig ... tak for opmuntring :)

    SvarSlet
  3. Dejligt med mulighed for nye projekter, når man ser positivt på det :-) Det er nogle dejlige farver - så det skal nok blive godt!

    SvarSlet