mandag den 4. november 2013

Hørt ... og læst ... og studeret ...

Det bliver mest til bøger pt.
Efter jeg igen begyndte at arbejde, har jeg ikke nået meget i det kreative hjørne, men jeg læser ved sengetid, og har lyttet, når jeg var i bilen.

Jeg læser Jomfru i Fugleham, en biografi om maleren Elise Konstantin Hansen. Vi havde en udstilling af hende i Kunstforeningen i eftersommeren, i øvrigt med stor succes.


Og i bilen har jeg hørt Vindue uden udsigt, af Jane Aamund, åh, jeg kan godt lide hendes bøger. Hun har en utrolig fin måde at beskrive personer og få små episoder til at fremstå, som noget essentielt.



Derefter Det er altså mit liv, om den irske klumme skribent, der har så mange problemer med at få præsenteret sin kæreste for familien. Han er hverken irer eller katolik, han er mange år ældre, og så er han SORT !
Den er underholdende og meget morsom.


Og så har jeg læst og set på patchwork i diverse fagbøger, det er så småt ved at fange min interesse, måske fordi jeg har set så fine tæpper hos flere bekendte og kolleger.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar