lørdag den 21. marts 2015

Onion 2022 igen, og lidt af hvert ...

Endnu en gang en Onion model, men denne gang ikke til mig selv.
Overdelen var en rest, der lå fremme og så fandt jeg den tunge viscose jersey, der matchede - modtageren var helt tilfreds :)

                                                         
Ellers er det mindre ting, som endnu et par grydelapper til eget brug, et par hjemmesokker, som blev adopteret af et barnebarn og nu er det næste par godt vej på pindene, også til et barnebarn, det varer vist længe, før jeg får en par selv :)





Og så har jeg haft besøg, det var så dejligt ...


Sidste weekend var jeg på håndarbejdsmesse i Middelfart. 
Mange gode stande og mange besøgende.
Jeg skulle ikke købe noget, alligevel kom der både stof, en bog, lidt lynlåse og dette kit med hjem ...


1 kommentar:

  1. Lidt af dit og lidt af dat..., - ikke så ringe med den slags hverdag.

    SvarSlet