tirsdag den 14. juli 2015

En kjole mer´...

Denne gang var jeg ikke tilfreds, allerede mens jeg klippede, var jeg klar over at den ikke var "mig" - så jeg har været rigtig læææænge om at sy den. Den hang bare der, halvfærdig, og irriterede mig.

Lørdag eftm. tog jeg mig sammen, færdig blev kjolen, så tog jeg billeder af den, satte den til salg på nettet og søndag aften var den solgt, mandag blev den afhentet.


Lige nu er det Sigurds tur til at være på besøg hos mormor, glæden er stor hos os begge.
Vi lægger puslespil, spiller fodbold, går tur, og så får jeg aller nådigst lov til at ta´ et billede.

Så har syet puder på bestilling, de fem er afleveret, jeg er ved den sjette og foreløbig sidste ...

 
I år har jeg haft pæoner i haven. Der kun til låns, så der er blevet beundret og nydt i fulde drag.



1 kommentar:

  1. Ja, nu ved jeg jo ikke, hvad der generede dig ved kjolen, men hvor er den da flot!!!! Jeg kan godt forstå, den blev solgt hurtigt.

    Og så fine puder. Jeg har aldrig prøvet det der med tittekant. Måske skulle jeg tage mig sammen.

    SvarSlet