søndag den 17. april 2011

jeg leder ...

Kender I det, man rydder op, flytter lidt rundt blandt hylder og skabe og skuffer - og vupti så er der straks noget der er forsvundet.
Mit syværelse blev færdigt, for en måneds tid siden ... hvilket betød at nu var alle værelser i huset i brug, herligt !
Ting ( læs stof og garn og perler) blev flyttet, det pæne kom til syne det mindre pæne ind på hylden, men hvilken hylde ?
Kassen med stofrester, som har været så flittigt i brug, til Barbi nederdel, til nåle pude, til tegne tasken er pist forsvundet ... jeg har ledt og ledt, men væk er det ...  og så lille var kassen altså heller ikke.
Stod og skulle bruge stof i fredags til et påske projekt og brugte i stedet hele aftenen på at lede ... og det har gentaget sig i aften, stadig uden held.
Er der andre end mig der har det sådan ?

Min symaskine er til rep, mine nye mønstre har jeg glemt hos min datter, så nu går jeg i seng med en lydbog ... Sov godt i blogland

2 kommentarer:

  1. Det er træls - stadig ikke fundet?

    SvarSlet
  2. Jo i forgårs om aftenen, da jeg kom sent hjem tog jeg alle kasser ud i syværelset ... og så ku´ jeg jo huske at de havde fået ny og større kasse og dermed ny plads ...

    SvarSlet