lørdag den 3. september 2011

Syet hygge sæt ...

men alligevel så pænt at jeg bevæger mig ud af huset i det ...



Bukserne er syet efter mit hyggebukse mønster, overdelen er fra Stof 2000, ærmerne kunne være kortere eller videre, så de kunne trækkes op, overvejer lidt om de skal kortes af, men det bliver ikke lige nu, for
jeg blev færdig og kort efter brød symaskinen atter sammen, venter nu spændt på dommen.

Indtil da må jeg klare mig med min gamle overlock´er.

Barnebarnets bluse er endelig ved at blive syet sammen, den blev prøvet i aften og den PASSER, jubii ... den præsenteres her på i denne weekend.

God weekend og forhåbentlig solskin ...

2 kommentarer:

  1. Sikke et flot sæt. Jeg krydser fingre for symaskinen (selvom det nu også er dejligt at få en ny, fnis).

    Tak for din hilsen på min blog. Jeg hører bøgerne på min ipod, og det betyder, at jeg kan høre dem når som helst og hvor som helst, - når jeg skræller kartofler, stryger, slår græs, strikker.... Det er helt vildt dejligt.

    SvarSlet
  2. Ja jeg tror også jeg må have sådan en, jeg har længe tænkt på det, men synes ikke behovet har været stort nok.
    Håber det hjælper med de krydsede fingre - TAK

    SvarSlet