torsdag den 15. november 2012

Allerede jul ...

Det ville jeg ha´ forsvoret, at jeg var i gang før 1. dec. eller måske 1. advents-søndag ...
Men, i år er jeg nok ikke meget hjemme i december, for jeg skal være mormor midt i måneden, og så derfor er jeg altså startet i dag med adventskransen.

Efterhånden kan jeg ikke få julen enkel nok, kransen er også helt simpel, dog mangler der lige lidt ler for at få lysene til at stå lige, og som sidste år må nogle af lysene brændes lidt for at blive uens i højden, så nu brænder jeg lige lidt, så det ser "rigtigt" ud.

For nylig blev jeg færdig med denne meget omtalte og prisbelønnede bog, og ja, den var da udmærket, men så heller ikke mere ... bliver ikke anbefalet herfra.


Til gengæld har jeg lige læst


Spændende historisk roman om den unge Mary Broad, der dømmes til døden for landevejsrøveri, men i stedet sendes til Englands nye straffefangekoloni i Australien, Botany Bay.

Den anbefaler jeg gerne, den er skrevet ud fra autentiske beretninger ... 

1 kommentar:

  1. Respekt! Du er da i god tid:)

    Helle Helle har jeg ikke læst endnu.

    SvarSlet