søndag den 18. november 2012

Lidt af hvert ...

Nu begynder jeg så småt at få små syslerier færdige ...
Undertrøje eller vest til det ny 3. barnebarn, som kommer til verden midt i december.


Den er strikket i garn af mælkefiber (?) det skulle ikke afgive fnug, til gene for det lille barn og det er mer´ end super blødt.
Jeg har også lavet små luffer og en fisk, men det ligger alt sammen til tørre lige nu ...
Så er der lavet hjerter, af de stoffer jeg fandt ved Kreative dage i Fredericia, de skal hænges op i nær fremtid ...


I fredags kom denne smukke blomst op i glad forventning om en kommende jul ...


I går var jeg på glaskursus, med dejlige veninder, datter og barnebarn, men billeder fik jeg desværre ikke taget. Forhåbentlig kan jeg vise lidt af vores kreationer om en uges tid ...

Og i dag fik datteren og jeg startet op på dette babytæppe ... farven, ja brun kan jo anvendes af begge køn, for det og dato er heldigvis stadig en hemmelighed.



2 kommentarer:

  1. Hvor er det spændende med et lille december-barnebarn.
    Fine ting, du har gang i:)

    SvarSlet
  2. Tak ...
    Og jeg glæder mig så meget til den lille ny verdensborger.

    SvarSlet