lørdag den 31. august 2013

Lidt mer´ til lager ...

Kender I det, jeg skulle bare kigge ... og vupti så var der lige en rest, der sneg sig ind på mig.
Da jeg betalte for dette søde Æblestof i Textilvoksdug,


sagde min lokale "Stof 2000 -dame" : Jamen, du kan ta´en rest til og den billigste er gratis.
Så også denne satin kom med, her er næsten to meter, så jeg ser både en tunika, eller en pigekjole eller pigenederdel for mig.


Det er så fint og sommerligt, så det bliver nok liggende på lager til næste forår, men æblestoffet bliver til forklæde.
Faktisk har jeg lovet en veninde at sy ét til hende, så hvis hun kan lide stoffet, så får jeg måske en mail en af dagene :)

Nu er lageret efterhånden så stort, at jeg hellere må holde mig indendørs nogle dage ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar