søndag den 8. september 2013

Lille kosmetikpung - og hurtigt læst ...

Efter Evas fine indlæg blev jeg inspireret til også at prøve med sådan en fin lille sag - bunden er ok, men mine hjørner ved lynlås er ikke optimale ... godt det var et forsøg, men derfor måtte den godt have været mere vellykket.


Så har jeg læst endnu en bog af Runa Kähler, hun skriver fantastisk godt ... 


men ikke meget nyt i denne bog, eftersom jeg nylig læste hendes seneste roman ...

Så har jeg vist - endelig - fået styr på strik med flere farver, så nu kan lille Sigurds hue, passende til trøje, snart vises frem, med bedre farveskift, og efter lidt arbejde i  aften, er endnu en herlig og travl weekend til ende.

1 kommentar:

  1. Din kosmetikpung er da blevet fin. Du må bare lave én mere. Øvelse gør mester.

    SvarSlet