søndag den 29. december 2013

Keep it simple ...

Jeg fik så mange dejlige gaver  til jul, en neglelak,der gør mig fin, en bog jeg skal skrive i, det bliver rigtig sjovt, for mine børnebørn siger så tit:
Mormor fortæl, om da du var lille, om hvad du legede med, om ...


Et stykke meleret tynd isoli, blev til en hel enkel nederdel og også et halsrør, og vupti et dejligt hverdagssæt, når man nu er mest til kjoler/nederdele.
Nederdelen er blot et rør med elastik i livet, de få rynker det giver i taljen ses ikke under en bluse.

Endnu et stykke stof, som jeg snart sætter saksen i ...


og mange, mange flere, som bare er dejlige gaver, som jeg vil glæde mig over hver dag.

Forresten fik jeg lige hæklet en lille vaskebjørn til yngstebarnebarnet, den har været undervejs længe, men juledag blev den færdig ...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar