torsdag den 5. december 2013

Læst og lyttet ...

Pga. et forstu´et håndled, strikker jeg ikke pt.
Jeg kan sy på maskine, men ikke i hånden ... finmotorikken har været ok, men jeg har ikke haft kræfter i fingrene og dem bruger man altså til ufattelige mange ting, har jeg opdaget (bl.a. aktivering af fjernbetjening til bilen) :)
Jeg har haft og har stadig smerter, så i stedet har jeg læst og lyttet en del ...


Månens mørke side er en spændende og velskrevet krimi ... med en hovedperson, hvis passion det er at lave mad.


Vand til Elefanterne handler om et omrejsende cirkus for mange mange år siden ... 
Den er både sjov, rørende og barsk, men nok ikke mere end virkeligheden var i det miljø, dengang.

På jobbet lukkede vi ned ved ét tiden, og resten af dagen er brugt til at lytte til stormen udenfor, følge vejret i TV, få lavet en totaloprydning i klædeskabene, syltet valnødder i honning og telefon-sludret med både datter og flere veninder, ren HYGGE ...

2 kommentarer:

  1. Så skulle man bare have lidt flere storme, hvis de resulterer i den slags aktiviteter.
    Jeg er spændt på at det bliver lyst, for genboens tag flyver rundt udenfor.
    Og så er jorden (og bilen) jo dækket af sne, så det er dejligt først at skulle møde kl 9 i dag pga kursus.

    SvarSlet
  2. Ja uventet fri, giver altid stor energi ...

    SvarSlet