lørdag den 5. april 2014

6 uger på skolebænken ...

Netop overstået, og jeg fik mit kursusbevis i går :)


så nu har jeg lært en masse om Adobe billedbehandling, fotografi, grafik og layout. 
Det har været spændende, men hårdt ind i mellem, fordi det var SÅ koncentreret. 
Stedet kører med glidende kursusstart, så hver gang et nyt modul startede var der nye deltagere, så jeg har hilst på mange i løbet af disse uger.

Nogle dage har jeg været helt færdig, når jeg kom hjem, og da mit sociale liv ikke har været lagt på hylden var det al det kreative, der blev gemt væk og ih, hvor har jeg savnet strikketøjet og symaskinen.

Nu har jeg en poncho der kun mangler lidt, og en hals ... mit broderi fra Århus, som heldigvis ikke har nogen deadline, en bluse til barnebarnet, som jeg slet ikke kan huske, fordi jeg har så svært ved at se hvor langt jeg er i mønsteret, og et nyt indkøbt broderi, en julekalender til yngste barnebarnet så der er knap 8 måneder ...
Ind i mellem har jo min elskede have, hvor jeg slapper så dejligt af.


Min datter kom i torsdags og satte planter i mine nye bede. Stauderne skal bo her hos
mig i en periode, sikke et ansvar jeg har fået, men dejligt at her var plads og jeg tror det blir så flot allerede til sommer.


2 kommentarer:

  1. Dejligt med noget at slappe af med efter nogle hektiske dage Pia, også selvom du lige syntes at noget er blevet forsømt, det hele når sig jo alligevel nok.
    God Mandag.

    SvarSlet
  2. Ja, Michael, man når jo det man kan og skal, af og til må man bare ændre sine deadlines.

    SvarSlet