torsdag den 10. april 2014

Broer ...

Jeg er fascineret af broer, og heldigvis er jeg ikke alene om det, så i aftes var der udflugt til Lillebælt, hvor vi fotograferede broerne, over et par timer ...


Jeg har hørt Elefantpasserens børn, mens jeg kørte frem og tilbage til Vejle, så jeg glædede mig hver til til at være i selskab med de tre søskende, som er hovedpersonerne.


Faktisk har jeg ikke læst noget af Peter Høeg siden Frk. Smillas fornemmelse for sne, men det er bestemt ikke sidste gang.
Bogen er finurlig, morsom og med fantastiske personskildringer.



2 kommentarer:

  1. Åh, - endnu en lydbog på listen..... Hvor finder du dine lydbøger?

    SvarSlet
    Svar
    1. Pudsigt, jeg tænkte netop i går, at jeg vil spørge dig om det samme ...
      Indtil nu har jeg brugt biblio, og så har jeg downloaded de bøger som DR "giver" ca. hvert kvartal

      Slet